Gry online

Jak zagrać?

Aby rozpocząć grę, należy na swoje urządzenie (telefon bądź tablet) pobrać bezpłatną aplikację Action Track. Następnie zeskanować znajdujący się poniżej specjalny kod QR umożliwiający wejście do danej gry… i to wszystko. A więc do dzieła! Życzymy dobrej zabawy!

„Sprawa zagonionej księgi”

To miała być zwykła lekcja biblioteczna… Nikt nie przypuszczał, że zamieni się w walkę z międzynarodową szajką złodziei książek. Członkowie Klanu Chaosu kradną Księgę – najcenniejszy, trzymany w ukryciu skarb z biblioteki w Suchym Lesie. Przy okazji zostawiają kilka śladów… oraz zmieniają całą bibliotekę w najeżony pułapkami labirynt! Rozwiązujcie podstępne zagadki, zbierajcie dowody i rozwiążcie Sprawę zaginionej Księgi, by przywrócić porządek w bibliotece (i na świecie, oczywiście!)

Wczytaj kod QR znajdujący się na środku ilustracji, aby otworzyć grę "Sprawa zaginionej księgi" w aplikacji Action Track.

„Ale Historia!!!”

Aby zagrać w grę wczytaj kod QR z tablicy przez aplikacje Action Track(jpg-588KB)

W ramach projektu Patron Roku 2021 ku uczczeniu pamięci o Konstytucji 3 maja przygotowaliśmy dla Was krótki quiz historyczny zatytułowany „Ale Historia!!!”. Pamiętacie daty poszczególnych wydarzeń? Znacie historię wszystkich polskich królów i władców? Nieobca jest Wam wiedza o bitwach i powstaniach? Sprawdźcie jak dobrze znacie historię Polski. Quiz dostępny jest w aplikacji Action Track, aby wziąć udział w teście należy tylko wczytać kod QR. Udanej zabawy!

„Rowerem przez Afrykę”

Gra powstała na podstawie książki dla dzieci pod tytułem „Afryka Kazika” autorstwa Łukasza Wierzbickiego. Temat przewodni gry dotyczy Kazimierza Nowaka – podróżnika, który w latach 1931–1936 przebył cały kontynent afrykański z północy na południe i z powrotem, pokonując około 40 tys. km pieszo, konno, na wielbłądzie, czółnem oraz pociągiem.

Gra terenowa lub online „Echa Victorii… 350 km dalej”

„Echa Victorii… 350 km dalej”

Gra terenowa lub online „Echa Victorii… 350 km dalej”

Gra terenowa lub online „Echa Victorii… 350 km dalej”. Zapraszamy do wcielenia się w reporterów wojennych i odkrycia nieznanych kart z historii Chludowa w 1920 roku. W wersję GPS gramy w Chludowie, startując spod filii bibliotecznej na ul. Szkolnej 2 (czas trwania spaceru: ok. 60 minut). Wersję „kanapową” możemy przejść, nie ruszając się z domu.